MS Office 97

Costas Christoyannis christog at cti.gr
Sun Mar 8 03:18:44 EET 1998

On 6 Mar 1998, Nikitas Mantikos wrote:
> Exw to ellhniko office 97, kai opote paw na kanw ektypwsh me ellhnikes
> grammatoseires, mou bgazei kati kinezika. Ap' oti mou eipane, einai ena
> akoma bug ths microsoft. Mhpos kserei kapoios pws mporw na stamathsw ayto
> to problhma;

Egw exw allo problhma. Otan paw na shkwsw Word mou leei:
winword.exe: winword.exe: cannot execute binary file
Pes mou pws kataferes na shkwseis word sto linuxi sou, na
mhn paidevomai adika. An ta kataferw na to shkwsw, isws
mporesw na typwsw kai na sou dwsw kai sena lysh sto problhma
sou. Alh8eia, to mv /vmlinuz /mslinuz to dokimases?

DiJ + KoD

D J       ///// Costas       In a world without Fences, who needs Gates?
i n d y  /////  Christoyannis  http://students.ceid.upatras.gr/~xyannis/
J       /////   e-mail:        christog at cti.gr , xyannis at ceid.upatras.gr
_____  /////                   indy at hiway.gr, xyannis at patreas.upatras.gr
\****\/////                    [e-mail alias]        indy at olympiakos.com