Peri RAM kai allon deinon...

Panayotis Vryonis vrypan at hol.gr
Sun Mar 1 17:44:47 EET 1998

Reality Recovery Front wrote:

> At 08:08 ìì 27/2/1998 +0200, you wrote:
> >tou - oi  Linux Users siga siga tha ginoun target group tou RAM kai allon
> >katanalotikon  antikeimenon? kai ean nai poia einai i apantisi, an iparxei
>
>  Prin to Linux ginei emporevma, diladi, papsei na diatithete dorean,
> apkliete oi xristes tou an apotelesoun target group! Oi stixiodeis gnoseis
> oikonomias kai stixiodis logiki afto apofenonte! Kano lathos...?
>  Apantisi, an iparxei, fantazome tha einai prosopiki...
>  H diki mou paei os eksis: pote mi sosoume kai ginoume "target group" (i
> mipos tha eperepe na grapso, "targeted group"???)!!! Mono xoris tous
> executive managers to Linux tha einai isxiro ki agapito se olous!

Diafwnw. Mporei to software na einai free alla yparxoun peri8wria
kerdous:
- Distributions
- Support gia "megalous" pelates (p.x. epixeirhseis, organismous k.l.)
- Pwlhsh mhxanhmatwn me proegkatesthmeno to Linux.
- Periferiaka me yposthriksh gia Linux
- Emporiko software pou na trexei se Linux
Apodeiksh oi polles diafhmiseis tou Linux Journal...

Kai gia na eimai eilhkrinhs, otan h omada twn "pelatwn - endiaferomenwn"
ginei
arketa megalh gia na apasxolei periodika opws to RAM, 8a eimai perifanos
giati oi kopoi olwn emas 8a exoun anagnwristei.

Panayotis Vryonis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr