FreeBSD vs Linux

Harris Kosmidhs hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Sun Mar 8 03:14:15 EET 1998

Plisiazei mhnas pou to exo perasei kai akomh den mporesa na mpo mesa..
Oute o ricudis den mporese na mou to ftia3ei.
Den mporei leei na kanei mount to root file system.

# Kosmidhs Harris           				  #
# hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr			  #
# Help to crack rc5 !				    	  #
#  Go to: http://rc5.distributed.net			  #