Plug and play modems

Stelios Xanthakis root at reibel.tee.gr
Sat Mar 7 15:05:55 EET 1998

On Thu, 5 Mar 1998, Alexios Chouchoulas wrote:

>   Nomizw oti tous leipei poly parapanw prama apo to DSP mono... Tous leipoun
> kai ola ta higher level prwtokola (MNP, V42, klp error correction kai
> compression prwtokola). Basika einai h pio apistefta BLAMMENH idea ths
> dekaetias. "Nai, wraia einai ta Hayes modems, wraia htan kai ta dumb modems
> prin apo 15-20 xronia, alla emeis theloume kati pio katw ki apo afta. Ti tha
> kanoume? Tha ta bgaloume OLA! Tha exoume ena interface thlefwnikhs
> grammhs-Windows. Mpouxaxaxa". :-/

 Sigoura ine BLAMMENH idea alla oxi telios apsixologiti.
 Ta modem ine para poli eksipnes siskeves pou tous les :
"pare to tade tilefono apo to katalogaki, dokimase 10 fores...", klp.
 (kala to ksero oti to kserate).

 Etsi, ena modem ine toso eksipno pou mporis na to sindesis se mia
othoni ke ena keyboard, ke na exis ena mia-xara termatiko XORIS na
thes epeksergasti. (giafto ipaxri ke to ECHO pou anarotiomastan:)

 To thema ine, pion eksipireti ena toso ipsilo protocolo, ke giati
ta modem na kanoun toses doulies?
 Tin stigmi pou -esto se xamilotero eppipedo- den ine tipota gia
enan pentium na kani aftes tis doulies. Na trexi ena proccess diladi
ke na analavi o epeksergastis na pari tilefono,.. klp. Edo simera trexoun
ta pedia Realtime Videos, akoune live mousiki apo to CD, pezoun Doom,
ine sto IRC ke vlepoun selides taftoxrona!
 H idea ine : "Afou ola afta ine pexnidaki gia ton pentium, as ta
kani aftos oste na glitosoume kapio kostos gia tin kataskevi tou modem"
 H BLAMMENOTHTA tis ideas ine : "Tha tin doume iperano protokolon,
xezoume ta Hayes, ke ola afta tha proothisoun tin kiriarxia ton Windoze"

Stelios

 -YS  Sorry, ksefevgoume apo themata listas.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr