URGENT: Need boot disk with lilo

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Thu Mar 5 14:38:32 EET 1998

> Aplo, egkatesthse to fsdext gia na deis to partition tou linux apo ta 95
> Kai meta bootare me loadlin :)

Wraio to fsdext (ypo0etw diladi) alla me kseskise. Mou crashare to
computer panw apo 10 fores simera :-( Kai den mporesa na dw tipota! Mallon
0a steilw mail ston typa pou to ekane. To mount douleuei teleiotata, den
bgazei kanena la0os (akoma kai me tin debug version) alla etsi kai tou pw
j: (diladi paw sto drive pou ekana mount to partition mou) kanei crash.

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr