INET

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Thu Mar 5 14:37:01 EET 1998

> christofer euxaristo
> exo na ma8o polla auto ine ali8ia
> lipon bye ke ta leme sidoma
> aaa
> 3exasa kati
> esto oti exo lan 2 ipologistes
> boro ston 1 na exo win95 ke ston allo linux ke na beno inet ?
> kai i 2 mazi ennoo ?????
> kirios gia irc .
> thx ;)))))))))))))

Bebaiws kai mporeis na exeis. To ena 0a douleuei san router gia to diktyo
sou. Ypo0etw oti an baleis to linux na kanei auti tin douleia, 0a tin
kaneis poly kalytera kai grigorotera. Bebaia, mporeis na tin kaneis me
win95 pou 0a einai eukolotera (wingate as poume... mporeis na to breis se
ola ta kala warez near you). Den exw megali empiria me dialup connections
giati den bre0ika stin dysaresti 0esi na to xreiastw. Gia tin wra, o
computer einai sto grafeio mou syndedemenos me ethernet.

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr