INET

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Thu Mar 5 13:23:29 EET 1998

> gia xara,
> 8a8ela kapios na me boi8isi wste na boreso na bo inet mesw linux please
> den 3ero pos kano accounts ktl.basika eimai ASXETOS
> euxatisto.
> tasos
> acid at evronet.gr

Prwta apo ola, min agxwnese :) Oloi asxetoi eimastan stin arxi. Gia to pws
ftiaxneis accounts i entoli einai adduser. An 0eleis na ma0eis perissotera
gi'auti tin entoli, ma0aineis tin deuteri entoli tou unix (kai tin poio
xrisimi):    man adduser   <--- auti sou dixnei odigeies xrisis gia tin
adduser. Ara gia tin wra to mono pou xreiazese einai kala neura (to manual
den einai panta to kalutero) kai ena leksiko agglikwn (an den ksereis kala
bebaia). A! Mazi me tin apantisi mou, na sou dwsw kai dwro 2-3 entoles tou
unix se antistoixia me tis entoles tou Dos :-)))
Dos  -   Unix
---      ----
dir      ls -l
rm       del
\        /      (anti na peis: C:\command.com les: /bin/sh)
cd       cd
md       mkdir
rd       rmdir
type     cat (H' less H' more)

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr