Tix 4.1.006 or something...

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Mar 5 10:09:43 EET 1998

Magic wrote:

> an mporeite na mou steilei kapios ta binaries ths Tix h estw na mou pei
> pou tha ta brw sto net giati exw faei ton kosmo :)

  Hmm,

 Gia binaries den 3erw, alla to home site tou Tix einai:

     http://www.xpi.com/tix

 Ypopsiazomai oti to xcdroast den xreiazetai swnei kai kala to Tix,
 alla kapoio "wish" interpreter pou exei extensions gia pixmaps klp.
 Ena *para poly kalo* tetoio interpreter exei to TkGoodstuff tou
 Mark Crimmins sto:

  http://www-personal.umich.edu/~markcrim/tkgoodstuff/index-orig.html

 Katebase to, egkatesthse to (prepei na exeis egkatasthsei hdh ta
 tcl-8.0p2 kai tk-8.0p2 ta opoia mporeis na breis sth selida ths Sun:
 http://sunscript.sun.com/TclTkCore/8.0.html) kai meta xrhsimopoihse
 to gia na tre3eis auto pou xreiazesai se sxesh me to xcdroast. Dhladh
 antikatesthse thn klhsh ston interpreter stis prwtes 2-3 grammes tou
 script me klhsh sto tkgwish8.0.

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr