Ena periergo problhmataki...

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Thu Mar 5 03:49:18 EET 1998

Antonios A. Kavarnos wrote:

> > To periergo einai oti enw to programma doyleyei me slackware 2.0.30 h
> > 2.0.0, me to RedHat 5 arneitai epimonws na doylepsei. De mporw na
> > katalabw ti diaolo ginetai.
>
> Sxetika me ayto, egv kai alloi filoi moy eixan problhma na kanoyn
> ton pyrhna toy linux compile me yposthriksh hxoy,
> an htan aytos poy dinotan me to redhat 5.
> To problhma ly8hke katebazontas original pyrhna. Dokimase to kai esy.
>
> Den exv balei ta patches toy redhat gia ton pyrhna...

Opa, opa, miso lepto!
Gia na doylepsei to OSS/Linux den prepei o kernel na exei sound support.
Otan kanei installation tsekarei ton kernel na dei ean exei sound
yposthrijh mesa toy. Ean nai, tote soy bgazei error kai den egkaqistatai.
Alla apo oti jerw o RedHat 2.0.31 h 2.0.32 den exei yposthrijh sound para
mono se loadable modules, exw laqos?
Kai otan les original phryna, ti ennoeis? Pio original apo ton phryna toy
CD, ton 2.0.31 ginetai?

To problhma to elyses telika? Hxos akoygetai?

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr