Eyxaristies...

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Wed Mar 4 18:36:39 EET 1998

Paidia, eyxaristw poly gia tis symboyles sas gia to mkisofs kai ta
symbolic links.
Den hjera oti mporoysa na to kanw moynt to iso9660 file kai na to
tsekarw.
Telika oi symboyles sas moy htan polytimes.

Eyxaristw kai toys filoys ths listas poy me bohqhsan me to aha152x
module. Qa to tsekarw eyqys amesws.

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr