Ena periergo problhmataki...

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Wed Mar 4 18:08:04 EET 1998

Geia kai xara sas pali.
Eixe pesei sta xeria moy prin apo kairo ena registration file gia to
KALYTERO sound module poy yparxei gia to Linux. Kai ayto den einai allo
apo to OSS/Linux ths 4Front Technologies.
To reg file malista ayto sas to stelnw ws attached file. To jepaketarete
kai to grafete sto sklhro sas, XWRIS NA TROPOPOIHSETE TIPOTE!!!
Meta katebazete to teleytaio OSS/Linux apo to
http://www.4front-tech.com/linux.html

To periergo einai oti enw to programma doyleyei me slackware 2.0.30 h
2.0.0, me to RedHat 5 arneitai epimonws na doylepsei. De mporw na
katalabw ti diaolo ginetai.

Opoios qelei, as katebasei to OSS/Linux apo to parapanw site
xrhsimopoiwntas ws registration file ayto poy sas stelnw. Pantws palia
poy to eixa doylepsei me to slackware 2.0.0 kai thn SB 16 PNP (Vibra16C)
kartoyla moy doyleye perifhma. Twra de doyleyei kai exw neyriasei poly.

Perimenw tyxon sxolia sas.

Filika,

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |