Quotas settings

George Daflidis-Kotsis gdk at math.auth.gr
Wed Mar 4 16:23:24 EET 1998

On Wed, 4 Mar 1998, Antonis Kanavouras wrote:

> 1) Dinontas px "edquota ankan" anoigei o editor ena tmp file pou
> arhizei  ws: "Quotas for user ankan: "
>      Pws akrivws syntasontai oi periorismoi ?

[16:16:49] root at mini [~]# edquota gdk
Quotas for user gdk:
/dev/hda8: blocks in use: 11546, limits (soft = 0, hard = 0)
        inodes in use: 27, limits (soft = 0, hard = 0)

blocks = xwros sto disko
inodes = files

An to parapanw to kaneis:

Quotas for user gdk:
/dev/hda8: blocks in use: 11546, limits (soft = 5000, hard = 10000)
        inodes in use: 27, limits (soft = 50, hard = 100)

Shmainei pws o user gdk exei orio 5000 blocks meta apo to opoio 8a tou bgainei
apla proeidopoihsh pws quota exceeded apla kai meta apo ta 10000 blocks o kernel
den 8a ton afhnei na grafei sto disko.

An kapoia apo ta autes tis times einai 0 tote 8ewreitai unset h timh.

> 2) Meta ti to kanw ayto to /tmp/something ? To swzw ws kati allo ?

Afou kaneis tis parapanw allages,swzeis to file akribws me to onoma pou egine to edit
kai ta limits exoun te8ei.

> 3) Ektos apo disk space ginetai na te8oun kai periorismoi se porous
> systhmatos px se %CPU time h % mnhmhs ?

Auto paei analoga me to shell.

Gia to bash orizontai me thn entolh ulimit mesa sto /etc/profile kai gia
to tcsh me thn entolh limit mesa sto /etc/csh.login.

Des epishs to /usr/doc/shadow/README.limits

Elpizw na boh8hsa....

-gdk.

--
| Faculty of Geology			| gdk at math.auth.gr	 	|