Readonly mode, Xconfigurator,klp...

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Tue Mar 3 14:41:31 EET 1998

> An den bariesai, panta eixa tin aporia, giati den kanoume filecheck ena
> mounted partition. Opote, gia mena (kai elpizo kai allous) pou den einai
> emfaneis oi logoi, den rixneis mia mikri kai syntomi exigisi? Kai oti
> piasoume :-)

--- From the fsck manual ---

fsck corrects innocuous inconsistencies  such  as:  unrefer-
enced  inodes,  too-large  link  counts  in  inodes, missing
blocks in the free list, blocks appearing in the  free  list
and  also  in files, or incorrect counts in the super block,
automatically.

----------------------------

Skepsou mono tin periptwsi pou esy grafeis ena arxeio (vi as poume) kai
tautoxrona kapoios kanei filecheck to partition. Skepsou to eksis
senario sto systima (linux) sou: To file sou einai stin mnimi (akoma kai
na to swseis, to poio pi0ano einai na min to exei grapsei o linuxidis ston
disko alla na to krataei akoma stin mnimi. Opws ksereis,  otan tou les
esy: grapse auto to arxeio, to poio pi0ano einai to linux na se grapsei
stin kyrioleksia kai na sou pei: ok ... to ekana. Otan brei xrono bebaia
H' an tou peis sync, 0a to grapsei), kapoios allos kanei gcc (exei anoixta
arxeia, misogrammena object files klp klp) kai to kaimeno to fsck na
prospa0ei na brei ti paizei me to partition sou.

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr