Web pages

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Tue Mar 3 19:43:34 EET 1998

isos to 8ema pou na antimetopizo na ine ligo (!!) e3o apo
to 8ema apo tis listas alla epidi edo iparxoun poloi pou exoun asxoli8ei
me ma8imatika kai exoun ftia3i web-seliad.Epi tin akribia 8elo na eisago
ma8imatika simbola se mia web-selida....diladi olokliromata,paragogous,to
sumbolo tou a8roismatos,klasmata..ktl....gia na min enoxlisoume
perisottero tin lista ..mporeite na apantise me prosopiko mail....

thanks!!...
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr