Presentation Software

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Mon Mar 2 12:49:41 EET 1998

> Mhpws kserei kaneis apo esas kapoio software gia grafikes
> parastaseis/paroysiaseis. Kati san to Powerpoint ths M$ 'h to Corel
> Chart?

Ena apo ta poio TELEIA programmata gia tetoia douleia (alla me poly
mystirio manual) poly eukolo, euxristo klp klp, einai to gnuplot! Kanei ta
panta (sxedon), eukola, omorfa, grigora kai xwris na 0elei GB hard disc
space :)

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr