Peri RAM kai allon deinon...

Stelios Xanthakis root at reibel.tee.gr
Mon Mar 2 14:43:03 EET 1998

On Sat, 28 Feb 1998, Reality Recovery Front wrote:

> An i...monokratoria tou Linux mellei na einai tou idiou oikonomikou
> xaraktira me tin simerini thesi tou (diladi, dorean, me  evria ki
> allilegkia koinotita Linux-adon, klp), ki ego "mesa"!
> Alla an prokite ta dio litourgika (Linux-WinNT) na antagonizonte gia to
> meridio tous stin pagkosmia agora logismikou, kai dedomenou tou
> kerdoskopikou/monopoliakou xaraktira tis Mikromalakis, tote...efxaristo den
> tha paro! An theloume ena Linux agapito stous perissoterous xristes
> ypologiston ston kosmo, den tha prepei sto ellaxisto na allaksoun oi
> [...]

 I 'monokratoria' tou linux ine para poli diskolo na gini ke oikonomiki.
 Afto logo tou GPL (des allo minima), alla ke tou oti to Linux den
ine ENA prama alla mia sillogi free programmaton. Etsi pios tha mporouse
na kani commercial to programma tou?
 O Linus? (Me toipota) Alla akoma ke an to ekane tha exrondousan 10000
atoma pou exoun grapsi ta ipolipa programmata tou linux ke tha
zitragan ke aftoi copyrights (ti xazoi ine?). Opote den kataligi pouthena.
Ase pou ena parapoli megalo meros ton programmaton pou 'apartizoun'
to linux ine ta GNU pou pote den tha ginoun commercial.
 Oute ta X tha ginnoun pote commercial (oso iparxei to XFree).
Opote pistevo den iparxei logos anisixias oti to linux tha gini panakrivo
ean kathierothi san TO litourgiko.
   (aplos den ipaxri logos na ipostirizoume ta shareware ala Win95
    pou exoun arxisi na emfanizonte edo ke ligo kero.)

Stelios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr