fetchmail

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Mon Mar 2 01:20:08 EET 1998

On Sun, 1 Mar 1998, christos vettas wrote:

> Paidia exw balei sto ftp.comline.gr /uploads/linux
> to fetchmail-4.0.1.tar.gz gia opoion linuxa to thelei na katebazei
> ta mail toy apo ton provider sto diko toy Linux.
> To mono poy prepei na kanete einai na to canete compile me
> configure
> make
> make install
> kai telos ayto tha paei na to balei sto /usr/local/bin
> tha dwsete thn entolh gia na kanei download ta mails:
> fetchmail -u [login name] [provider name h to ip toy provider]
> kai me opoio mail meta exete, mail, pico ,elm klp diabaste ta mails.
>
> christos
>
> gr at gemini.diavlos.gr
> --

Exw thn entupwsh oti to Linux (Slackware)  exei tetoio programma
(pop3client nomizw pws
to lene) to opoio bebaia den doulebe se mena polu swsta otan hmouna sto
forthnet kai xreiazomouna pop3 (meta apo ka8e mail sto local mailbox
ebgaze kai ena keno)

|         Achilleas Kotsis          |
|Electrical and Computer Engineering|
|         Student at NTUA           |