motherboard & 2 CPU

vagos papas at hellug.gr
Thu Jun 25 11:32:14 EEST 1998

Για να παίξεισ σωστά μπούμπλε, πρέπει να πας στο χωριό σου που έχει το
ηλεκτρονικάδικο (βιτρίνα για τους τζογαδόρους) και να έχεις μαζί σου πολλά
κοσάρικα...
Αν δεν το έχουν στο χωριό σου, μπορείς να πας στο δικό μου, το αρκαλοχώρι...
Εκεί το ξεσκίζω όποτε πάω.
Βtw, ούτε στα ακατονόμαστα μου πάει καλά ο ήχος, ούτε στο linux εμένα...
:(((
Πάρε 300Α και κάνε overclocking :))) Και πάρε μνήμη... η έξτρα μνήμη δεν
βλάπτει...
Βάγγουλας.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr