motherboard & 2 CPU

vagos papas at hellug.gr
Wed Jun 24 16:12:15 EEST 1998

> Επειδή είμαι στα πρόθυρα αναβάθμισης (πως λέμε στα πρόθυρα νευρικού
> κλωνισμού;), σκεύτομαι αν αξίζει το κόπο να πάρω motherboard & 2 CPU.
> Επειδή έτσι τα χρήματα ανεβαίνουν (και το κασέ μου είναι τσίμα τσίμα) θα
> ήθελα να δω αν όντως αξίζει τον κόπο ή να προτιμήσω λύση με καλύτερο
pentium
> (για ΙΙΙ άλλωστε ουτε το συζητάω :)

Εξαρτάται... Τι θα κάνεις? Επεξεργασία video - εικόνας? Θα τρέχεις ΠΟΛΥ
απαιτητικές επεξεργαστικά εφαρμογές? Αν ναι πάρε. Αν όχι, άσε τις σιπιγιού
και πάρε καλύτερα περισσότερη μνήμη. (cashing ολέ!!(ιδιαίτερα σε linux)).
Πάντως σε καμία περίπτωση μην περιμένεις ότι 2CPU=Διπλάσια ταχύτητα.
Από εμπειρία μου 2*cpu=1,6*ταχύτητα (σε photoshop) και απο εκατόνεξηντατόσα
sec για boot σε ΝΤ έπεσε σε εκατόνεικοσιτόσα. (ιδιο config, ίδια εικόνα).
Για linux, δεν ξέρω, unfortunatelly το σύστημα δεν ήταν δικό μου (κρίμα τους
SCSI του...)

> Όχι ότι δίνω δεκάρα, αλλά από περιέργεια, τα wiblow$ υποστηρίζουν 2 CPU ή
> χρειάζονται αναβάθμιση στη super-bloat-3000-gama-pre-version ;

Τα ΝΤ υποστηρίζουν, τα 9? δεν υποστηρίζουν (εδώ μέχρι πριν 6 μήνες δεν
υποστήριζαν πάνω απο 64 μνήμη....)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr