Deliver

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Tue Jun 30 23:17:52 EEST 1998

Mia phgh gia to deliver ???
Apo pou na to kanw ftp ?

O8wn

On Tue, 30 Jun 1998 11:59:34 +0300
Mike <me00013 at cc.uoi.gr> wrote:

Mike>
Mike> Antonis Tsolomitis wrote:
Mike>
Mike> > mou espase ta veura. Oute eikovidia bgazei oute tis 0eseis tous
Mike> > av exei problnma me ta eikovidia. Auta ntav tif kai ta ekava xpm me to xv.
Mike> > H syvtaksn faivetai swstn alla sigoura kati dev paei kala.
Mike> > Mnmpws 0a mporouse kaveis va riksei mia matia sto wharf arxeio
Mike> > (attached) va mou pei ti trexei?
Mike> >
Mike>
Mike>
Mike> Adwni..
Mike> Mallon prepei na bgaleis ta # apo tis grammes
Mike> twn koumpiwn pou theleis kai na prosekseis
Mike> ta eikonidia na einai 8bit...
Mike> sthn periptwsh pou einai 16bit ta eikonidia prepei na
Mike> sikwseis ton Xserver se 16bit xrwma kapws etsi :
Mike> startx /usr/X11R6/bin/afterstep -- -bpp 16
Mike>
Mike> Mike ;-)
Mike>
Mike> --
Mike> ====================================================================
Mike> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
Mike> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
Mike> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
Mike> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

Alfa  - Group
* Greece*
ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24
-- 491 00 Kerkura  --Greece -Tel+30-661-40096
* Italia*
VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy
* Albania*
I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --  Albania

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr