Call For Paper : Italian's Event (fwd)

Georgatos Fotis gef at ceid.upatras.gr
Fri Jun 26 19:09:24 EEST 1998

Gia osous den to exoun dei, tha ginei ena synedriaki sthn Italia arxes
Oktwbrh 1998 gia Linux, sto opoio tha pame egw kai o Giwrgos o Keramidas,
gia na milhsoume gia themata Internationalization (sthn periptwsh mas
ellhnika kai tis ellhnikes ergasies), sta italika (!?!?).
Dystyxws, ayto tha ginei sta italika kai kanoume oti mporoume gia na doume
ean mporei na na ginei mia ejairesh me mia parousiash sta agglika ek
merous mas gia na erthoun kai alloi endiaferomenoi (apo esas).
Osoi jeroun italika kai theloun na erthoun as epikoinwnhsoun mazi mou
(jerw kai egw), gia na pame mazi.
Oi ypoloipoi ston Giwrgo Keramida (mono sobares protaseis dektes).

Mhn jeskisteite na erthete pantws se ayto ean den to ennoeite, giati ton
Aprilh mallon tha diorganwsoume ena allo pio diethnes sto Benevento
(theou thelontos kai kairou epitrepontos).

Deite gia leptomeries tou synedriou apo katw.

|  Georgatos Photis    |   University of Patras,                      |
|                      |   Dpt. of Computer Engineering & Informatics |
|  GGGG EEEE FFFF      |   5th year student of CEID                   |
|  G    EEE  FFF       |        www:  http://www.ceid.upatras.gr/~gef |
|  G  G E    F         |     e-mail:  mailto:gef at ceid.upatras.gr      |
|  GGGG EEEE F         |      phone:  +30-94-809595                   |