Re^2: UFS , ext2 , fat

Fotopoulos Ilias fotopul at ceid.upatras.gr
Thu Jun 25 15:02:53 EEST 1998

Na protinw kati tolmhro? :-)
Epidh ola ta paketa ths Sun xrhsimopoioyn ton flexlm,klp einai 8ewritika
dynato na ta "korohdepseis", legemai LD_PRELOAD.
Koyragio kai ore3h 8elei...

Tespa,
KoD

| K  K OOOO DDD  | Otan er8ei enas peinasmenos | kod at rtfm.insomnia.org   |
| K K  O  O D  D | kai soy zhthsei ena psari   | kod at janova.org          |
| KK   O  O D  D | gia na faei, esy den toy    | kod at hack.gr             |
| K K  O  O D  D | deineis to psari, alla ton  | http://www.hack.gr/~kod |
| K  K OOOO DDD  | ma8aineis na psareyei       | Hum...                  |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr