RedHat 5.1!!!!

Tasos Angelis tasos at scriptnet.gr
Wed Jun 24 11:53:01 EEST 1998

> Den 3erw giati auti i anabouboula gia tin kainourgia ekdosi R.H. 5.1, alla
> mou thimi7ei kati alles faseis tou typou: Bgeike to netscape v 3.56.45.9
> Mhpws to exei kaneis na mou to dwsei, to xreia7ome oposdhpote!
> An ton rwthseis ti problhma parousiase h prohgoumenh ekdosh
> kai xreia7etai aparaithtos thn kainourgia, den 3erei na sou pei...

H proigoumeni ekdosi den exei provlimata.
Perimeno to RedHat 5.1 giati mesa se auti tin
ekdosi iparxoun polla endiaferonta pragmata pou proti
fora dinontai mazi me to Linux.
Paradeigma to Motif me mia adeia. Ektos apo auto
exei ena soro eukolies kai programmata gia tin
rithisi diaforon stoixeivn toy kai polla alla.
Einai diladi ena poli kalo distribution.

Kai malista an koitaxeis iparxei sto www.ntua.gr ston
FTP server. Alla poios tha katsei na katavasei 400Mb apo
ena 33600 modem?

Tasos.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr