UFS , ext2 , fat

Tassos Mavroudeas tmavr at telecom.ntua.gr
Tue Jun 23 20:53:17 EEST 1998

File,
	H pio eukolh lhsh (aev to pc eivai shvdedemevo se ethernet lan me
prosbash sto internet) eivai va setareis thv ethernet kata thv
eggatastash tou solaris. Sth shvexeia pros8eteis merikes grames gia va
dhlwseis tous name server, gateway ... kai xrhshmopoieis to ftp pou
periexete sthv eggatastash tou solaris. Toulaxistwv egw etsi ta eixa
kataferei priv apo kapoio kairo.
	Eav h shvdesh sou sto internat givete me modem, tote exeis
psiloproblhma, dev exw setarei modem sto solaris alla exw akousei oti
dev eivai kai h pio eukolh douleia.
	Isws mporeis kai va agoraseis (estw) kai ta development tools gia
solaris pou exouv tov cc.

Sdrolias Aristotelis wrote:

> hello people!...
> 8a h8ela na diatupwsw thn erwthsh mou pou exei sxesh me to mail sxetika
> gia Solaris FS ktl...
>
> H ypo8esh exei ws e3hs :
>
> exw sto pxc 2 leitourgika... win95 kai linux.... kai 8elw na balw kai
> solaris...to solaris den exei gcc opote ta xeria mou einai demena.....(den
> mporw na mpw  diktuo....). prepei na ton katebasw.... xrhsimopoiwntas h
> win95 h linux... wraia...., to katebasa... meta prepei na to metaferw sto
> ufs....
>  to ufs tou linux omws einai read - only kai den mporw  na grapsw sto
> mounted partition tou ufs....
>
> loipon h erwthsh einai aplh kai suntomh .... :
>
> Pws 8a metaferw data sto ufs??????
> pi8anotata mono kana kolpo mporei na ginei ....
>
> Eimai olos matia gia tis idees sas...:))))
> thanx for reading this mail...
>
> TESD.
>
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

            Tassos Mavroudeas
National Technical University of Athens
	       Telecom Lab
	  tmavr at telecom.ntua.gr
*That is not dead which can eternal lye   *
*yet with strange eaons even death may die*
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr