Duo epwtnseis.

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Jun 22 10:12:03 EEST 1998

Tasos Bassoukos wrote:

> Gia na to epistrepsw sto linux:
> Giati, ma giati de 8elei na doulepsei to smbmount ??? To smbfs einai
> module, fortwmeno. to smbmount binary, apo allo mhxanhm
> freskocompilarismeno (me idio kernel - 2.0.34) ekei douleyei, edw den
> douleyei. To mhxanhma mou 8elsh tou alla3a, to aerisa, tou alla3a to
> kalwdio diktyou, tou eipa glykologa, alla ayto synexizei na apantaei tis
> ekklhseis mou me:
> "mount error: Invalid argument"[3]
> To mhxanhma pou exei to allo share einai W95, to share einai orato apo
> ola ta win95 kai apo to smbclient. Kamia idea kaneis ?

Dokimase na doseis osa perissotera arguments mporeis, akoma kai an fainontai
ypervolika kai na einai ola kefalaia. Emena etsi mou doylepse me NT shares.

T.

PS: Sxetika me toys diskous, phre kanenas to prohgoumeno mail mou peri taxythton
?

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr