Pros ti ta Xania ? Hacking etc............... Arketa pia! (Teliko mail apo mena)

Ioannou Ioannis roryt at hol.gr
Mon Jun 22 08:51:15 EEST 1998

On Sun, 21 Jun 1998, Christofer Karatzinis wrote:

>An nomizeis oti i sxesi tou security me to linux einai i idia me tin sxesi
>tis Java me to mudial... zitw sygnwmi ek merous olwn (san autos pou
>ksekinise to 0ema) pou se enoxlisame me ta e-mails mas.

H eirwnia periteyei. Kai emena exete enoxlhsei, alla den lew tipota na dw
pou tha paei. EINAI OFF TOPIC, kai EINAI ENOXLITIKO. Kai to epeixirima
"security ara sxetiko me Linux" einai dikolabistiko kolpo kathara. Katw
apo ayto to skeptiko tha mporousame na piasoume psilokoubentoula epi kathe
epistitoy sto Internet kai na briskoume kapoio tropo na thn sindesoume me
to Linux (to anegdoto me to mathima biologias kai to skouliki)

PLS PLS PLS PLS - THREAD STOPS HERE

I.Ioannou <roryt at hol.gr>

PS Are Othona, pali fwties anapses xori logo :-(

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr