Ki allos arxarios ston dromo sas :)

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sun Jun 21 18:10:59 EEST 1998

George Diamantopoulos <kopanos at korinthos.netor.gr> wrote:
> Loipon san arxarios ki egw exw merikes erwthseis....
> 1) Ekana compile ton 2.0.34 kernel (tixh tou prwtarh) alla dialexa merika
> options pou den hxera ti einai me apotelesma na mhn mou arxizoun ta X.
> Thelw kapoios an mporei na kanei compila ton kernel kai na mou pei se poia
> xreiazetai na pw nai. Exw ena Pentium166 (AMD) den exw SCSI , exw cdrom
> karta hxou kai karta grafikwn fisika....
> 2) To dosemu ti programa einai, dhladh ti mporeis na kaneis, na trexeis
> progs dos h na exeis consola dos?
> 3) Katevasa to PNP gia linux alla den katafera na to kanw compile afou to
> [...]

1) OK, diabase to Documentation/Configure.help, pou sou proteine kai o
   Mike Flouris. Gia ka8e option leei epishs ti 8a htan kalo na apanthseis
   an den eisai sigouros.

2) Egw to pio megalo programma pou exw tre3ei me dosemu einai o norton
   commander! Exw akousei omws oti trexoun kai ta win3.11.

3) PNP? Ti einai auto? :) Ti 8eleis na kaneis?

4) Swsto configuration sto Sound section?

5) Exw dokimasei to cdda2wav (kai to briskw kalo)
ftp://ftp.doc.ic.ac.uk//Mirrors/sunsite.unc.edu/pub/Linux/apps/sound/cdrom/cdda2wav0.8.src.tar.gz

'h apo to sunsite mirror pou protimas...

8hz-mp3, free encoder gia Linux
http://www.8hz.com/mp3/8hz-mp3.src.v02b.tar.gz
des kai http://www.8hz.com/mp3

Oso gia to `ysterografo': Opws blepeis, bre8hkan arketoi na apanthsoun :)

Pisteuw ki egw oti einai bareto na blepoume *mono* erwthseis se auth th
lista. Proswpika de grafthka mono gia na apantaw se erwthseis pou mou
fainontai aples (giati brhka th lysh prin apo mhnes) 'h gia na kanw ton
linux guru (an kai 8a boh8hsw euxaristws kapoion an mporw).

Grafthka perissotero gia na diabasw pragmata pou 8a mou kinhsoun to
endiaferon na ma8w 'h na psa3w gia perissotera. Kati pou 8a me kanei
na pw to antistoixo tou `Intriguing' tou Data sto TNG! Katalabainei
kaneis gia ti pragma milaw?! :)

Oi syzhthseis einai nomizw endiaferouses kai xwrane mia xara mazi me tis
diafores erwthseis s'ayth th lista, akoma ki an de 8es na symmetexeis
se kapoia...

Filika,
sb.

--