Elliniko pliktrologio sta X

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Fri Jun 19 23:05:32 EEST 1998

-----Original Message-----
From: Yannis Tsakiris <yannis at cs.teiher.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: P]lptg, 18 Ioum_ou 1998 12:36 ll
Subject: Re: Elliniko pliktrologio sta X

>gia tin enoxlitiki simaioula pros8esa mia parametro -nowin i  opoia den
>emfanizei simaia. afto de kserw kata poso apotelei lysi... briskete sto
>http://palamida.math.uch.gr/yannis/shareware ... an mporouse o armodios
>sto ftp tou argea na antikatastisei tin palioteri ekdosi m'aftin 8a to
>ektimousa para poli .

Den 3ero an exeis di to kikbd pou anikei sto k-project .Ine ena programma
allagi pliktrologiou, paromoio me auto sta windows ....Distixos omos lipi to
elliniko pros to paron...To kalo se auto ine oti poli eukola 3epernete auto
to provlima afou to mono pou xriazete na kanis ine na dimiourgisis ena map
gia ta ellinika ...exei malista kai ena programataki mazi me ta source to
opoio etoimazei to map kai esi bazi mono ta keysym.Distixos den gnorizo pos
douleuei i allagi plikrologiou kai den exo to xrono pou apaitite..Efoson esi
omos to xrono,kai tin gnosi mporis na to koita3is an 8elis..An apo tin alli
meria den mporis h den 8elis..an ginete na mou stilis to source arxeio tou
GRkbd  idios to map pou xrisimopoieis ,an mpori na gini kamia metatropi se
map gia to kikbd

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr