Diskakia pio fthna!

Stefan Drouzas drouza-s at rzbt.fh-hamburg.de
Fri Jun 19 17:35:35 EEST 1998

Hi Linuxades!

>>> Ta diskakia sthn Korintho file mou ta xrewnoune xrisa sthn
>>> kiriolexia....that means 3.000. Tespa...vlepoume ws tote.
>>
>>Agrafa diskakia 3.000? Auto einai klepsia...
>>Sthn a8hna exoune apo 500 mexri 700 (500 noname , 700 oi markes)
>>
>Well to xerw oti einai klepsia alla there is nothing i can do about it :(

Aporw re paidia me tis times sthn Ellada! Kapote mou eixan pei oti h Athina
einai se oti afora thn computer-hardware mia apo tis pio fthnes agores...
Isws kapote.

Loipon: Pros olous: CD-Rewritable pios thelei? Na tou ferw merika apo edw
ton Ioulio: Timh: 4.300 Drachmoules to komati shmerinh timh.
Epeiseis kai alla diskakia opws: zip 4.200, Jaz 29.000, DAT 1.400, Ditto
5.000... klp.

E, there is something to do about it!!!  :)

Stefanos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr