Beep!

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri Jun 19 07:18:57 EEST 1998

Vasileios Lourdas <lourdas at it.teithe.gr> wrote:
> Geia xara.
>
> Pos apenergopoio to beep (bell) apo to pc speaker opote patao polles fores
> backspace sthn consola(oxi X)? Peirazo kanena source toy pyrhna (2.0.34)? Kalo
> tha htan na antikatastathei pantou me ena optiko bell. Exo RedHat 5.0.

Diabase to Visual Bell mini-HOWTO apo to LDP mirror pou protimas.
An kai to distribution pou exeis prepei na to perilambanei, mazi
me olo to ypoloipo LDP.

De xreiazetai na peira3eis to kernel source, ektos bebaia an 8eleis :)

sb.

--
     The answer to the question of Life,
     the Universe and Everything is: