Generic Scsi emulation Support enos ATAPI.

Konstandinos Saipas saipman at eexi.gr
Fri Jun 19 04:46:58 EEST 1998

Kalhmera linux users,
energopoiwntas to scsi emulation ston kernel mazi me to Generic scsi
support, gia ena ATAPI cdrw drive, poio device einai pleon ayto tou cdrw?
/dev/scd0?, Just in case pou den yparxei ayto to device, pws
dhmiourgeitai? ( exei sxesh me to mknod? )

Eyxaristw ek twn prwterwn.

Konstandinos Saipas
saipman at eexi.gr

p.s. parolo pou exw energopoihsei to emulation, kai pragmatika emfanizetai
munhma sto boot, apo ton kernel oti briskei to cdrw, exakolouthw na exw
prosbash se ayto san device /dev/hd* . Mhpws ayto shmainei oti kati den
exw kanei opws tha eprepe?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr