Elliniko pliktrologio sta X

Yannis Tsakiris yannis at cs.teiher.gr
Thu Jun 18 12:36:34 EEST 1998

On Wed, 17 Jun 1998, Mixalis Kabrianis wrote:

> isko na min grafei tipota).
> To de tou Gianni grafei men se oles tis efarmoges (poy exo dokimasei), alla me e
> noxlei i simaioula pou bgazei. (opos eixa xanapei, tha itan oraio an mporouse na
>  ginei swallow sto panel tou KDE, kati to opoio nomizo oti ginetai aytomata sto
> Gnome)

gia tin enoxlitiki simaioula pros8esa mia parametro -nowin i  opoia den
emfanizei simaia. afto de kserw kata poso apotelei lysi... briskete sto
http://palamida.math.uch.gr/yannis/shareware ... an mporouse o armodios
sto ftp tou argea na antikatastisei tin palioteri ekdosi m'aftin 8a to
ektimousa para poli .

--Yannis T.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr