Iparxei provlhma

George Diamantopoulos kopanos at korinthos.netor.gr
Thu Jun 18 00:08:12 EEST 1998

At 09:31 ìì 17/6/1998 +0100, you wrote:

>Perissoteres plhrofories?
>Douleuei katw apo minicom, kermit klp? (dexetai AT entoles?)
>
>Yparxei /dev/modem (deixnei ekei pou prepei?)
>Ti marka&typos einai? An einai winmodem...
>
>Dokimases chat / xisp / ezppp?
>

>Elpizw na boh8hsa ligo...
>
>sb.

Katw apo minicom den dokimasa alla katw apo to mini-terminal tou kppp ekana
reset kai htan ok. To /dev/modem deixnei ekei pou prepei alla kai pali
dokimasa na valw kai /dev/modem kai /dev/cua2. To modem einai ena
SupraExpress 33.6 . Dokimasa chat epishs.Vasika douleua kanonika kai to
provlhma emfanisthke xafnika enw sta win95 douleuei kanonika....

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr