New LaTeX fonts... (fwd)

Apostolos Syropoulos apostolo at obelix.ee.duth.gr
Mon Jun 15 19:00:02 EEST 1998

On Mon, 15 Jun 1998, Fotis Andritsopoulos wrote:

> [...]

Oi diorjwseis pou eginan aforoun ta italics. H diorjwsh basisthke se
ena exairetiko arjo pou uparqei sto biblio "Greek Letters: form tablets to
pixels".

>  Kalo afto alla mipos ipaxrei kapio README na kseroume pou
> na valoume ta arxeia ?

Tis grammatoseires ama qrhsimopoieis to teTeX tis bazeis sto
/usr/lib/teTeX/texmf/fonts/sources/public/cbgreek
enw pairneis kai to arqeio special.map to opoio kajodhgei
to teTeX wste na bazei se ena meros ta paragwmena PK. Ta TFM
ta bazeis sto
/usr/lib/teTeX/texmf/fonts/tfm/public/cbgreek

>  Telika isos prepei na graftei afto to Greek-LaTeX-HOWTO ...

Se ligo kairo ja tupwsoume to Greek TeX FAQ, to opoio ja pwlhtai
enanti enos sumbolikou posou, wste na kaluptonati kapoia
exoda tou sullogou Ellhnwn Filwn tou TeX. Parallhla, suntoma
ja kikloforhsei to biblio mou gia to LaTeX alla kai to prwto
teuqos tou "Eutupou" enos hlektronikou periodiou gia to TeX.

>  A. Mipos kerei kanenas me pia endoli latex allazoume fonts ?
>  Me tin \usepackage[greek]{babel} exei men ellinika alla afta
> ine Arial_greek_grafomixani :)

  Eipame pws to TeX/LaTeX einai glwssa programmatismou  kai
sunepws ama jeleis italics grafeis \textit{text in italics}
'h ama jeleis keimeno se entonous qarakthres grafeis
\textbf{boldface text} ktl. To LyX prosferei mia sqetikh
eukolia, alla uparqei problhma, akoma, oson afora thn armonikh
qrhsh ellhnikwn kai agglikwn qarakthrwn. Mhpws jelete na ginei
mia omada programmatistwn wste na ftiaqtei kapoio "patch" pou ja
lunei to problhma?

A.S.

*Apostolos Syropoulos                                          *
*snail mail: 366, 28th October Str., GR-671 00  Xanthi, HELLAS *
*email     : apostolo at obelix.ee.duth.gr                        *
*phone num.: +30-(0)541-28704                                  *
*home page : http://obelix.ee.duth.gr/~apostolo                *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr