NFS problhma

Kontogewrghs Aristeidhs kontogar at gerani.math.uch.gr
Mon Jun 15 08:27:12 EEST 1998

Geia xara.
Loipon estw mhxanhma linux, to opoio einai client se ena
NFS (kai NIS) server, o opoios trexei (P)Solaris.
To mhxanhma linux (2.0.32) grafei kai sbhnei kanika
se dyo diskous pou pernei me NFS apo ton server.
An enas xrhsths omws dokimasei na grapsei ston
disko tou server kanontas download apo to lynx
(kai mono tote!) o NFS server ta paizei.
Dhladh den dinei prosbash se kanena allo client
(oute kai se Solaris clients) kai paei gia
reboot (h eukolh lysh).
  To problhma yparxei MONO me to lynx tou
linux.
  Tis ptaei? O server, oi kakes ry8miseis sto linux?
An yparxei kamia idea rixte thn.
Aristeidhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr