screens savers and bugs

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Sun Jun 14 05:19:17 EEST 1998

xereto 3ana tous linux greek users....
exo na 8eso stin lista dio erotimata...
merikes fores exo paratirisi (px sta compile) oti to linux
fortoni ena san screen saver...diladi trexi autin tin klassiki
mauri o8oni san screen saver...auto vevaia sto command line...
exo slackware ...mipos 3eri kanis pos mporo na setaro auton ton screen saver?
diladi meta apo poso xrono na fortoni ,ti screen saver na fortosi ?
ena deutero erotima pou exo ine pano se ena minima pou bgazi kata tin ora
tou boot:

<6>Intel Pentium with F0 0F bug - workaround enabled.

leei oti exo pentium me to F0 0F bug???
stin arxi nomiza oti bgaini me ton kainourgio kernel ton 2.0.34
alla sta log ida oti ebgaine kai sto 2.0.33 mipos ine to gia to
teardrop?

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                       *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr