h apologia tou diabolou...

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sun Jun 14 02:18:12 EEST 1998

Achilleas Kotsis <achille at eexi.gr> wrote:
> Symfwnw mazi sou.Eipame den thn pame th Micro$oft,alla na leme kai tou
> strabou to dikio...
> To asxhmo 8a htan na kanoune ta Windows etsi wste na mhn trexei to
> netscape,oxi na kanoune integrate ton Internet Explorer.
> Sto katw katw kai to KDE exei integrated web browser,alla den eida kanenan
> na diamarturetai ;)

Nai, alla h Microsoft prospa8ei na e3afanisei th Netscape xrhsimopoiwntas
to monopwlio ths (sxedon) sthn agora twn leitourgikwn systhmatwn gia
ix86.

Osoi endiaferontai, as diabasoun:
http://slashdot.org/features/00001052.shtml

Osoi epishs 8eloun na diabasoun sxedon ta panta gi'auto to 8ema
as pane sto:
http://slashdot.org/search.pl?query=Microsoft

Kai gia thn anti8eth apopsh, fysika:
Committee for the moral defense of Microsoft,
http://www.moral-defense.org/home.html

Telos, symfwnw me ton Stoili Ioanni. Opou h MS exei epikrathsei,
h e3eli3h exei ginei sxedon amelhtea.
Px, win95-win98, office95-office97 klp.

Filika,
sb.

--
 "Men of lofty genius are most active
        when they are doing the least work".

PGP public key available from key servers.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr