ETHERNET

Antonis Tsolomitis atsol at math.uch.gr
Sat Jun 13 17:44:55 EEST 1998

Dokimasa va ftiaksw tov kaivourgio
pyrnva 2.0.34
mpas kai ftiaxtei kai movo tou to problbnma me tnv ethernet
alla to make zImage teleiwvei me to eksns myvnma la0ous:

  objcopy -O binary -R .note -R .comment -R .stab -R .stabstr
compressed/vmlinux compressed/vmlinux.out; \
fi
tools/build bootsect setup compressed/vmlinux.out CURRENT > zImage
Root device is (3, 6)
Boot sector 512 bytes.
Setup is 4336 bytes.
System is 634 kB
System is too big
make[1]: *** [zImage] Error 1
make[1]: Leaving directory `/usr/src/linux/arch/i386/boot'
make: *** [boot] Error 2

katalabaivei kaveis ti trexei;

Oso gia tnv ethernet xtes dokimasa sto lilo prompt eva swro irq
divovtas
linux ether=x,0,eth0

opou x ebla kai 5 (pou leve ta win) kai 6 kai 7 kai 9 kai 11
alla tipota. Sta0era to myvnma sto boot
eivai
Delaying eth0 initialization

kamia bon0eia;