No subject

saturn at compulink.gr saturn at compulink.gr
Sat Jun 13 13:22:10 EEST 1998

Agorasa teleytaia ena SCSI cd-r Yamaha 460c me aha 2940 scsi adaptor
Ebala loipon wraia kai kala to module kai to cdr to eide amesws opws
fainetai kai apo katw:

aic7xxx: Warning - detected auto-termination.  Please verify driver
         detected settings and use manual termination if necessary.
aic7xxx: BIOS enabled, IO Port 0x6000, IO Mem 0xe1804000, IRQ 11, Revision C
aic7xxx: Single Channel, SCSI ID 7, 16/255 SCBs, QFull 16, QMask 0x1f
scsi0 : Adaptec AHA274x/284x/294x (EISA/VLB/PCI-Fast SCSI) 4.1.1/3.2.1
scsi : 1 host.
scsi0: Scanning channel A for devices.
  Vendor: YAMAHA    Model: CDR400c           Rev: 1.0k
  Type:   CD-ROM                             ANSI SCSI revis

Ayth th stigmh ta modules pou trexoun sxetika me to SCSI einai ta ekshs

aic7xxx           14            0
scsi_mod          10    [aic7xxx]       1

Parola ayta..den mporw na brw me tipota to device gia na mporesw na to
doulepsw..
So..plz..an mporei kapoios..as boh8isei..

Paris

Ps..Sorry for the prevvious blank message :)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr