Shell Programming

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Mon Jun 8 12:52:11 EEST 1998

Aspra korakia, mavra korakia=20
th' arhiso na vlepo. Me ton Martin Feldman tha miazo se ligo meta tin krisi
ethismu ston iperoho kosmo tis pliroforikis... Ke gamo ta paresthisiogona i
othoni tu ipologisti mu. Mesimeri ta bgazune-mesimeri ta vazune -pu elege ki
i giagia mu- ti ehun ta erima e psofane? Hthes kefali den sikosa oli ti
mera.  To saloni ihe gemisi petaludtses ke astrakia; Kano mia ergasia
shetika me tis ellinikes lexis sta Ispanika i opia ehi ne men endiaferon
(eho vri lexis pu 'ne ellinikes ki eho pathi plaka) alla teliomo den ehi i
atimi. Afti ti stigmi eho daktilografimenes peripu 80 selides me lexis (!)
ke mu menun akomi to "A" ke to "E", pu tha vro sigura ena karo. To vradi
piga se ena party Orgasmus na xeretiso mia fili Iatalida pu fevgi simera;
girisa haramata ke parola afta 10 i ora to "rimadi to vlefaro" (opos lei ki
o mathitis mu o Sotiris) na min theli na xanaklisi.

        Ti tha pi party Orgasmus? Esis eki pano den xerete tis ipotrofies
Orgasmus [Erasmus]? A, tha xerete tote fandazome tis ipotrofies Intercamas
(cama=3Dkrevati) [Intercampus]. Ohi??? A, tote fenete oti mono edo erhonde i
vorii gia Fuckaciones [vacaciones=3Ddiakopes]. I Salamanca miazi m' ena
terastio burdelo xeris -oli (i xeni) pane me olus. Ke kapia stigmi otan ehis
pai me olus, tus xanapernis ena giro... "As kratisume tin emomixia stus
kolpus tis ikogenias, ktl, ktl". Aidia ehi katandisi.

        Legame me tin Areti oti ine tromero to poso ehi halasi to gusto mas
edo; stus tiflus vlepis, o monofthalmos... Me tin ashimia pu derni tus
Ispanus, enas na perasi LIGULAKI psilos ke "normal" gia ta ellinika
dedomena, ton kitame oles san xerolukumo. Ohi, akomi den dagkonume, alla den
to vlepo n' argi ki afto. An ine ashimi? Ohi vre, pros Theu; tha 'rthis omos
ke tha diapistosis tin anoterotita tu elliniku filu. Ena su leo mono: i
Areti eftase na ta ftiaxi me Germano (bliach). (Xeris, dulevi to sindromo
"se thelo toso poli, ktl. ...;pws se eipame???").

        Xipnisa pu les ke i proti kinisi panda prin akomi anixi kala kala to
mati ine n' anixo ton ipologisti. Ke ida to minima su. Apistefto! Vlepis i
Ispaniki tehnologia ine to kati allo. Hthes mas exeplixe. Mu estile mail i
Areti, to pira amesos, tis apandisa, ke to elave episis amesos. Dulevi me
karvuno xeris. Argi ligo, alla ama ke pari brosta den stamata. Sinithos ta
mails ta perno me kathisterisi.

>  A, prin ksekinhsoume, xronia polla (an kai mia mera meta -- xtes afou
>efyge apo to panepisthmio den tha mporousa na pathsw oute plhktro apo thn
>kourash). Kai xronia polla kai ston Kwsta an ton petyxeis pouthena (mesw
>thlefwnou, email, klp).

        Efharisto poli. Na 'se kala. Ki esi na herese tin ikogenia ktl, ktl.
Ohi, sovara ine oreo na se thimunde stin xenitia -tha to 'his diapistosi
fandazome poli prina po mena.

>  Xo xo. Kat'arxhn syggnwmh pou den sou exw grapsei toso kairo, alla ephkse
>ksafnika h douleia. Para ligo na me steiloun se ena conference sthn Amerikh
>na parousiasw th douleia dyo atomwn pou den tha mporousan na pane. Ola afta
>tha htan kala, alla den exw IDEA gia th douleia tous. Tha'xe plaka na
>apantousa erwthseis kai na mhn kserw ti lew. San manager tha fainomouna.
>Mpliax. ;-)

        Ne, ondos plaka tha 'he. Ki ama meta pigenan na sti vgune kiolas ke
na su zitisun ke ta resta, tha tus eleges, "Ma ti nomizate? Ego piga mono ke
mono gia to taxidi, gia na do kapius filus mu eki, ktl."

>  Evge, nea mou. Etsi prepei. Ki emeis etsi kanoume edw alla se polla merh
>mas kseroune pia (wx, kryfteite, oi Ellhnes - bl. Pizza Hut pou exei kati
>prosfores ths morfhs "trws oso theleis", pou einai megistos=
 ellhnomagnhths).

        Athanati elliniki psihi. Ohi, emis den ehume ftasi se tetio simio
edo kathoti i Ellines edo imaste idos pros exafanisi (4 oloi ki oli). O
Kostas omos sti Vudapesti to xeskizun. Iparhun giro stus 1000 Ellines sti
Vudapesti. Tu Kosta tu 'hi tihi 2-3 fores na pigeni me kapio filo tu Ellina
sto dromo ke brosta tus na pigeni mia gkomena-thea. Arhizun vevea me ton
filo tu, "Po, po ti mun..., na ti valo kato, na tis kano, na tis dixo..." ke
na girnai i gkomena na tu lei sta ellinika, "Ke ti allo tha mu kanis?". I
episis na 'ne o Kostas kathismenos sto leoforio ke na 'ne 2 kopeles apenandi
tu ke na sizitane sta ellinika "Oreos aftos eki" (ondos, an den itan aderfos
mu tha ton "htipaga" -ehi omorfini para poli o atimos). Na min sta polilogo,
na asholunde i gkomenes s' oli ti diadromi me ton Kosta, ki otan aftos ftani
sti stasi tu na girnai na tis lei "Efharisto koritsia". =CC to Septemvri pu
'mun eki, na katevenume ap' to tram, na skondafti o Kostas ke na lei "Na su
gamiso..." ke na girnai mia gria (profanos ellinida) brosta mas ke na gelai.

 Pablo(=3Do

>  Xo xo, astous na lene. To basiko einai na pernas esy kala. Kai kati mou
>leei oti to kaneis. Exoume na diathrhsoume kai thn ellhnikh fhmh. :-) =
 Kserw
>kserw, to pairnw patriwtika.

        More patriotika to perno. Ela omos pu opos su 'lega den pezi tipota
endiaferon edo. O enas hiroteros ap' ton allo ine. Ine les poli anisihitiko
to oti ehi arhisi na mu aresi o kolitos tu proin???

>  Oxi! Ti kanei? To anamenomeno (dedomenhs ths Boudapesths?)? Ki omws, egw
>den krataw logariasmo gia tis gkomenodouleies tou Oresth. Den nomizw oti=
 tha
>mporousa, tha mperdevomouna para poly. Apla thlefwna apantaw. :-)

        O Kostas ine stin Gimnastiki Akadimia, sto agglofono tmima (an ke
milai ke uggrika). Ine i kaliteri gimnastiki akadimia tis Evropis. Kanonika
tha 'prepe na telione fetos. Propersi omos epathe ena tromero atihima se
proponisi sti sholi; rixi hiastu ke minisku mazi -gamithike telios. Tu kanan
mi orea eghirisula stin Ellada, tu valan ke 2 vidules titaniu sto gonato ke
isihase. Persi o kaimenos ehase to etos tu giati emine olo to hrono stin
Ellada ke ekane fisikotherapies gia mines. Opote fetos kani to 3o etos (pu
tha 'prepe na 'he kani persi) ke telioni tu hronu. Meta, den xero ti tha
kani. Kati elege oti ithele na kani metaptihiaka stin Iaponia (kathoti i
shetiki idikotita se polemikes tehnes), iparhi panda ke i pithanotita tis
Vudapestis, alla telika ti tha kani den xero.

>  Efxaristw! Alla den einai anagkh na symfwnhseis kiolas. :-)  Einai arketa
>dyskolo na ekshghsw ti symbainei ekei mesa se opoiondhpote pou den exei
>diabasei tis sxetikes dhmosiefseis, opote exw synithisei na me koitane
>perierga kai meta na lene "a, ti wraio pou einai" h kati tetoio. :-) Kai
>synithws aftoi pou ta lene afta einai kai kompiouterades kapoias morfhs.

        Ne, ondos den katalaveno peri tinos AKRIVOS prokite, afu omos se
vlepo toso enthusiasmeno ke afu tha 'hi toso praktikes efarmoges, kalo mu
akugete.

>  Xe xe, nai, einai oi enrinoi hxoi. Sou dinoun ontws afth thn entypwsh.
>Emena mou akougetai pio wraia glwssa apo ta Ispanika, omws (no offence).

        Den iparhi offence. Ta latrevo ta Portogalika. Ke isos teleftea ehun
arhisi na mu aresun perissotero ap' ta Ispanika.

>Isws na einai oti exw polles epafes me tous Brazilianous edw gyrw. Ara=
 eimai
>kai pio synithismenos sthn profora ths Brazilias. Alla edw pou ta leme kai
>oi Ispanoi blepoun ta Portogalika ws "blaxika" kata kapoion tropo.

        Ne, i ilithii etsi ta vlepun. Genika i Ispani ehun ena shetiko
komblex anoterotitas apenanti stus Portogalus. Kunia pu tus kunage...

>  Twra bebaia einai peirasmos na mpw se mode glwssologias kai na parathrhsw
>oti den ennoeis Blaxika, alla thn profora sta *Ellhnika* pou akous stis
>perioxes pou yphrxan Blaxoi. De nomizw na breis katharoaimo Blaxo pouthena
>sthn Ellada (h sta Balkania, mallon). Oute kai blaxika th'akouseis, kata
>pasa pithanothta. :-)

        Ne, vevea afto ennoo. Omos vlahika eho akusi. Iha akusi mallon -prin
hronia- se kapia horia stin Ipiro. I giagia tis thias mu (treha gireve) itan
Vlaha, alla fandazome oti afti ke i ...files tis tha 'tan ap' tus telefteus
omilites pu 'hun apomini.

>  Kapnistria, kafepoths kai kompiouterou. Alla eixe wraio swma (pragma=
 kapws
>asynithisto gia to ypsos ths) opote mallon *kati* ekane ws gymnastikh.

        Sindiasmos pu skotoni akugete.

>  Den kserw, pantws h sygkekrimenh kopela htan sigoura pio pshlh apo ton
>meso Ellhna antra (pragma pou kompleksarize pollous ypopshfious ap'oti=
 elege
>kai h idia).=20

        Ne, ...kommataki pio psili  vre pedi mu. Psilopragmata...

>  Ki egw to idio. Tha to kanonisw sigoura. Kai symfwnw gia to "tote". Ouden
>kako amiges kalou. Eixe merika poly wraia kai efxarista side-effects.

        Ondos. Ilikrina boro na po oti to 'ho san mia KALI (ke ...hrisimi)
anamnisi.

>  Ok, tha sou stelnw fax (ti to'xw to fax-modem kai den to exw
>xrhsimopoihsei pote na steilw fax?). :-)

        To hrisimopiisa ego gia na stilo FAX apo 'do stin Ellada, ke i
alithia ine oti mu fanike ligo "avolo" se shesi me to kanoniko fax. Sin oti
vevea ap' ton ipologisti den boris nas stilis fax OTIDIPOTE.

filologos, >>tilepikinonies ehi kani). Simera tu 'pa dio logia gia tin
orthografia >>(difthoogus ktl.) ke den pisteve st' aftia tu. Mallon ton
vlepo na allazi >>gnomi.

>  Xe xe. Sthn arxh oloi (ektos apo tous glwssologous) panikoballontai me
>tous difthogous. Den katalabainoun giati yparxei tetoio redundancy sthn
>grafh. Meta tous ekshgeis: oi men glwssologoi arxizoun na ektimoun poly th
>glwssa, oi de asxetoi synexizoun na mhn katalabainoun kai fevgoun. Osoi
>kathontai einai genhmenoi glwssologoi, akoma ki an den to kseroun. :-)

        Oso perissoteres ethnikotites gnorizo edo, toso pithome oti i
mesogiaki ehume epipedo. Eho varethi na akuo (ke apo "vorius" ke apo
Ispanus) "Kiriliko alfavito ine afto, e???" (ennoondas vevea to elliniko)
Sta mutra tus to kiriliko. =CC to katapliktiko pu akusa apo Ollandeza. Elega
ego: "Ti orea, fetos ine hronia Lorca edo". Ke i Ollandeza: "Lorca???
Zografos ine?". =CC episis, "Dali? Pios ine o Dali?".

>  Exm, tha mou fainotan periergo na allakseis to onoma sou kai na to kaneis
>kati tetoio. Kalo asteio oso eisai sto ekswteriko, alla (ot)an gyriseis=
 pisw
>tha exeis problhmata. Kyriws an to ptyxio sou einai sto "allo" onoma. :-)

        "An", ondos. An ki osa perissotera hronia zo stin Ispania, toso
arhizo na vlepo leptomeries pu den m' aresun katholu (tha su kano analisi
apo konda). I idea -pros to paron- ine na giriso piso, alla min leo megalo
logo, giati den xero ti mu ximeroni. Esi pos ta vlepis. Thes na minis eki?

>  Apo thn allh meria, afto tha htan eksairetikh ekdikhsh gia olous tous
>kakomoirhdes pou perasan apo to DE(H?)KATSA.

        Ondos. parepiptondos, to dikatsa mallon pai gia katargisi mesa sta
epomena hronia. Ohi tipota allo, alla ine ilithio na sas travologane vre
pedi mu.

>  Na tou peis na koitaksei ta paramythia tou Tolkien perissotero apo to=
 Lord
>of the Rings. Einai mikra, alla ta exei grapsei etsi wste kathe leksh
>na kanei to meso filologo/filosofo/glwssologo na exei 12-13 apanwtous
>orgasmous. :-)

        Ne, tha tu to 'po. 12-13??? Mmmmmm, les afti na 'ne i lisi sto
provlima tu ....harmaniasmatos (ha, ha) pu travame edopera? Gia na to po
stin Areti.

>  Filakia pros to paron!

        Ti pros to paron diladi? Kala. Alla tosa, pros to paron.
                                                       =20
                                                        Eleni

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr