XFree86

Vasileios Lourdas lourdas at it.teithe.gr
Mon Jun 8 00:33:43 EEST 1998

Geia xara.

Exo ton 2.0.34 pyrhna kai ton XFree86me AfterStep. To provlima einai oti den
mporo na mpo sta X, eno prota empaina kanonika. To mhnyma lathous einai to
klasiko ""_X11TransSocketUNIXConnect: Can't connect: errno = 111" kai petaei
core. Sto FAQ pou exei sto www.xfree86.org diavasa kapou oti an exeis thn gcc
2.8.0(ego exo thn 2.8.1) kai pyrhna paliotero tou 2.1.79, o XFree petaei core
kai den mpainei sta X kai oti ayto einai lathos tou pyrhna, ftaiei to arxeio
/usr/src/linux/arch/i386/kernel/ioport.c to opoio den metaglotizetai sosta
kato apo thn gcc 2.8.0. Antikatestha to arxeio me ekeino tou 2.1.103(leei sto
site oti ginetai na pareis to ioport.c apo neotero pyrhna kai na to
metaglotiseis se paliotero), alla me petaei lathos sto compilation tou pyrhna.
Exei kaneis to idio provlima?

Eyxaristo.
--
   |   Vasileios Lourdas                   |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr