RAM arthro pali

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Jun 6 19:37:48 EEST 1998

Alexios Chouchoulas <alexios at vennea.demon.co.uk> wrote:
>[1] O oros "Free Software" teinei na katargithei gia politikous logous:
>    dinei thn lathos entypwsh (fthniariko, kakogrammeno software pou den
>    mporeis na poulhseis -- se plhrh antithesh me thn pragmatikothta kai to
>    GPL). To "open-source software" einai o oros pou dialeksan oi diaforoi
>    guru. Xtypaei kalytera st'aftia twn etairiwn (den dinei thn entypwsh oti
>    den bgazeis lefta apo tetoia programmata).

O RMS pantws fainetai na diafwnei.
http://www.gnu.org/philosophy/free-software-for-freedom.html

Pantws pisteuw oti einai kalo pou to RAM deixnei na 3ekollaei ligo apo to
M$Office kai ta winblows...
8ymatai kaneis to teuxos Septembriou 1995 (otan bghkan ta win95)?
"EFTASAN!" sto e3wfyllo, "mprabo tous, eftia3an ena neo, teleio
leitourgiko" sto ar8ro tou Dhmou klp. To blepw kamia fora twra kai ahdiazw :)

Yparxei beltiwsh apo tote... Oxi oti twra den kanoun diafhmish sthn M$
Ase pou dokimazoun ta pc kyriws me m$word kai excel. Kati tetoia
ere8izoun thn antipa8eia pou hdh exw gia ton `kosmo' tou marketing,
business klp. :)

Live long and prosper,
sb.

--
"I find your lack of a clue disturbing", replied Sysadmin Vader to the choking
newbie, who had the audacity to ask the Dark BOFH why Microsoft Bob isn't

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr