RAM arthro pali

Panayotis Vryonis vrypan at hol.gr
Fri Jun 5 00:22:20 EEST 1998

> Ontos einai poly kalo arthro - an kai to oti "den yparxoun WYSIWYG
> epeksergates keimenou free" einai ligo anakrives - gia prosopikh xrhsh
> mporei kapoios na valei to StarOffice - ektos ki an to "free" to leme me
> thn ennoia toy "free speech" kai oxi toy "free beer"... :-)

Ooops!!! Swsto. To la8os mou einai ston orismo tou "Free Software".
Ennow me eleu8ero source code. To StarOffice den nomizw oti ton dinei.
Alla mporei kai na kanw la8os.

> [...]
> sto RAM kai phra mia apanthsh pou den me epeise... Telos panton, to
> thema einai oti "kati sapio yparxei sto vasileio ths Danimarkias" kai
> legetai (kyrios) Microsoft - kai enas logos pou asxoloumai me to Linux
> kai to free software einai oti to free (h open source) software einai o
> monos tropos antistashs sthn eisvolh toy marketing sthn plhroforikh.
> Ezhsa tis protes meres toy diktyou sthn Ellada (prolava to BITNET), exo
> doulepsei se IBM4361 kai se VAX kai den mou kathetai katholou kala h
> katastash opos exei diamorfothei tora... Mporei na eimai ypervolika

Kai egw romantikos Linux-as eimai alla mhn rixnoume eu8unes eki pou den
prepei.
Otan to 80-90% twn anagnwstwn enos periodikou xrhsimopoioyn Windows,
ti 8a parousiasei? Auto pou mporoume emeis na kanoume einai na proo8oume
to Linux kai otan au3h8ei o ari8mos twn xrhstwn, 8a doume kai tis
selides sta
periodika na au3anontai...

Panayotis.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr