setut sto ftp

Shadowhunter night at lar.forthnet.gr
Thu Jun 4 12:12:58 EEST 1998

thelo na setaro  to ftp sto linux mou
otan leo setaro den enow gia na mpeno ego se ftp sites
alla san FTP server se mena

diladi thelo na oriso ena directory opou o xrhsths tha pigenei
automata otan kanei annonymous ftp se mena (alithia pos enorgipoio to
annonymous ??)
kai na min mporei na kanei cd / kai va vgei sto / na einai periorismenos
mono se auto to directory
epishs pos allazo to minima tou FTP mono (oxi kai tou telnet) pou
emfanizete otan kanoun alloi ftp
se mena

epidi katalaveno oti tha mplekso me files kai comand line editing ,
mipos iparxei kana kalo
prog na ta kanei auta mazemena ??

itidipote sxetika me ftp servers tha me voithouse para poli

Xrhstos

--

Shadowhunter
http://users.forthnet.gr/lar/night