Boitheia

Fotis Andritsopoulos fandrit at duth.gr
Thu Jun 4 13:44:31 EEST 1998

> 1) Einai dinaton ta termatika na kanoun boot apo disketa kai na fortonoun
> linux kai malista na blepoun ton H/Y pou exei ta programmata linux. Den
> thelo na sbiso ta Win95 apo ta termatika , afto thelo na ginete me disketa
> kai ean ginete fysika
Ginetai me to netboot paketaki pou einai gia na ftiaxneis ena bootimage
gia na grapseis mia EPROM gia karta diktyou. To image mporeis na to
ftiajeis kai se mia disketta , kai an to linux trexei tftpd tote ginetai
ayto pou 8es.

		|         Fotis Andritsopoulos		 |
		|    Democritus University of Thrace	 |
		|	 Department of Electrical	 |