erotisi gia to netscape

Stoilis Ioannis istoilis at beli.vet.auth.gr
Wed Jun 3 00:08:12 EEST 1998

Jimmy Z. Stergiou wrote:
> exomia erotisi gia to netscape:
>
> arketes froe mou bgazei:
> "warinig: cannot allocate colormap entry  for default background"
> apotelesma: oi perissoteres foto fenontai apaisia

den 3erw an exei sxesh, alla emena mou to kaneis auto pio suxna otan exw
fortwsei APAITITIKA programmata sta X. An p.x. exw fortwsei to xmftp(pou
einai ftp client me Motif) kai meta dokimasw na fortwsw to communicator,
to communicator mou bgainei me ELAXISTA xrwmata! epishs, an exw
fortwmeno to communicator kai dokimasw na fortwsw to gimp, 8a bgalei
error. Enas gnwstos mou eipe oti o communicator kanei baria xrhsh
grafikwn, gia auto kai empodizei merikes grafikes efargmoges.

Sumperasma: otan exeis fortwmneo to communicator, mhn kaneis tipota BARY
sta X.

Mhpws exw adiko telika kai ftaei tipota ston upologisth mou?
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr