Eggrafh se *ATAPI* cdrw

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Wed Jun 3 13:56:59 EEST 1998

Alexios Chouchoulas wrote:

>   Axa, diabazontas to README katalabainw ti ennoeis. Milaei gia to "SCSI
> emulation" tou kernel.

 Nai, kai exei poly endiaferon auto pou leei akribws meta, oti:

  "The ATAPI standard describes method of sending SCSI commands over
   IDE with some small limitations to the "real" SCSI standard.
   For this reason ATAPI-SCSI emulation is the native method of
   supporting ATAPI devices."

 dhladh, den einai "emulation", alla "the real thing" :)

>   Wraio einai to xcdroast, alla re paidi mou olo problhmata mou dhmiourghse.

  Eee tote pai3e me ta command-line utilities opws kai'gw :)  Oute
 fancy graphical interface oute tipote :)  Mexri na bgei h ekdosh
 1.0 dhladh (mhn 3exname oti einai akomh sthn 0.96...)

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr