Setarisma modem

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Jun 3 02:26:51 EEST 1998

Hello Newbie!

Newbie wrote to All about "Setarisma modem":

 N> Mipws mporei na me boithisei kapoios exigontas mou
 N> otan leme "setarisma" toy modem ti ennooume?
 N> Apla na dilwsoume se poio port einai kai poio IRQ exei?
 N> H xreiazetai kapoio stisimo driver?

Ti na sou pw file moy, emena sthn epoxh moy ta modems htan kati pragmata poy
mpainane s'ena serial port kai toys edines kati perierges entoles poy egrafe to
manual kai ekanan th douleia toys.

Twra, ta shmerina mporei na 8eloyn kai drivers, ti na pw... Rwthste th
microsoft... Egkw almpano eimai...

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr