NO xconsole functionality !!!

Sifalakis Manolis msifa at ariadne-t.gr
Mon Jun 1 16:16:34 EEST 1998

Prosfata "foresa" kai egw to Red Hat 5.0, ....
 Alla pros ekpli3i mou den mou douleyei to xconsole otan
 to trexw ws xristis !!! H mallon gia na eimai poio akribis
 trexei alla den mporei na kanei redirect to output tis consolas.
 To /dev/console yparxei kai exei 622 permissions kai mou douleuei
 mia xara sto tty1. Episis to xconsole douleuei mia xara gia ton
 root. Sta permissions tou ektelesimou xconsole oti kai na exw
 kanei den mou exei douleyei (an kai den pisteya apo tin arxi
 oti tha eixe simasia, afou 3ekinaei san programma).

 Any help would be appreciated
 TIA
Manolis

	Sifalakis Manolis  (WILLY)
	e-mail: msifa at ariadne-t.gr       ARIADNE-T NOC
	   tel: +30 01 6544279          NCSR DEMOKRITOS
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr