Re^2: Re^2: search engine

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Jul 31 17:53:59 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis about "Re: Re^2: search engine":

 L> Egw pantws pou to dokimasa se SuSe Linux den xreiasthke kan
 L> tropopoihsh...Twra ti lete gia 'definetely adynatous' den jerw.
 L> To harvest paizei.

Perasan merika xronia pao thn teleytaia fora poy koitousa akribws th
symperifora toy harvest sta Ellhnika, mazi me to Dimitri to Hatzopoulo. Apo oti
8ymamai, ena apo ta tools poy xrhsimopoiouse to harvest gia to indexing h to
approximative searching (nomizw to agrep) xrhsimopoiouse ta >128 chars san
markers mesa sta indexes h kati paromoio, kai to ekane me tetoio tropo poy den
htan aplo na ksanagraftei.

Twra, ti allakse apo tote, den mporw na gnwrizw...

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr